Livet som rusar iväg

0kommentarer

Livet rusar iväg och jag hinner nog inte riktigt med. Jag försöker greppa tag i de stunder som jag når åt men jag är så trött  och orkar inte så mycket som jag skulle vilja. Scout tar mycket energi och skolan får inte så mycket som den borde. Mitt kära instrument har nästan varit bortblåst i all hast jag lever i. Usch. Nu är det helg i alla fall och kanske kan jag få lite tid för skolan och framför allt musiken. Och att sova. Jag tror jag ska läsa också. Och rita. Och dricka massor av te och försöska laga lite hål i själen. De börjar rivas upp igen men jag försöker sy ihop dem igen.
 
Men ja. Livet rusar iväg och jag hinner inte riktigt med. Men jag ska försöka få det att sakta ner lite och försöka hinna med mer och framför allt få mig att känna att jag lever.

Kommentera

Publiceras ej