Utmanare

0kommentarer

Jag är som jag kanske inte nämnt tidigare med i scouterna. I går hade vi en utmanarkväll tillsammans med utmanare från andra kårer. Så igår och idag har jag fått umgås med nytt men vad som verkar vara väldigt fint folk. Vi har kollat på mysiga filmer, haft tårtbakar tävling och druckit oboy blandat med apelsinjuice. Jag har även sovit ihop knycklad med två andra i en liten soffa. Det var fint. Sedan jag kommit hem har jag letat namn till mitt projekt jag har påbörjat. Det är en fantasy men mer kan jag inte avslöja för er. Jag har lovat min bästis att hålla det hemligt, lika som hon håller sitt projekt hemligt. Jag har även tittat lite på tecknat och längtat tillbaka till mina barndomsår. Nu ska jag koka te och fortsätta lite grund arbete. Jag har ju trots allt lovat att det ska vara klart imorgon så bäst att hålla det löftet.
 
Mitt lag, Team Rockets, bidrag till tårttävlingen.

Kommentera

Publiceras ej