Som om jag bryr mig.

1kommentarer

Idag fyller min syster år så jag hade tänkt ägna ett blogginlägg för att berätta för er hur fin hon är och till och med lägga till fina bilder. Sedan brände hon mitt öra med locktången så jag tror inte jag tänker göra det längre.
 
Annars har jag ätit tårta och gjort planer för nyår med bästa vännen som jag ibland inte är säker på är en vän längre. Det kommer bli jätte fint om det blir som vi planerat, frågan är ju bara om det just kommer gå så eller om hon kommer ställa in som vanligt. Jag hoppas hon inte gör det. Jag saknar henne och jag saknar oss. Jag tror jag skulle gå sönder på riktigt om även det här blev inställt. Det är nästan som om jag bryr mig igen efter en termin av döda känslor som egentligen varit allt för mycket vid liv.

1 kommentarer

Rebbi

29 Dec 2013 00:25

*gosa*

Kommentera

Publiceras ej