I've been dreaming about the things that we could be

1kommentarer

Trött trött trött. Måsten måsten måsten. Men jag är lycklig även fast jag inte hinner med sömn. Det är fina saker. Skriva, måla, jobba, måla, skriva, spela, och sedan om jag hinner: sova. Det är i princip vad min dag består av. Utom igår. Då köpte jag två böcker och en tekopp. Det brukar inte ha till vardagen att göra även om det är väldigt fint. Min tekopp är blåmönstrig och rymmer nästan en liter och ena boken var om Spiderman och den andra om skriving. De är väldigt fina och särskilt den av Spiderman. Den har så många fina bilder och jag har jätte mycket bra referensmaterial till nu när jag håller på att måla in kusins lekrum. Jag har kommit så pass långt att jag målar Spidey nu. Det blev inte jätte bra och jag måste måla om och skugga med gult i stället för vitt i det röda, men det är kul. Jag vet inte om ni är intresserade av att se hur det ser ut (det är ju långt ifrån klart och ser inte jätte bra ut) men jag har inte så mycket annat att skriva om så jag tror jag visar er det ändå.
 

1 kommentarer

Lemon

12 Jul 2013 01:01

Herregud vad snyggt det är. Du är så himla bra alltså!

Kommentera

Publiceras ej