Om jag skrev skulle det kanske vara för dig.

1kommentarer

Jag skriver just nu. Jag tror det går ganska bra. Hopplösheten som hängt över mitt skrivblock de senaste dagarna känns som bortblåst. Jag tror min vän bidrog med det. Hon var här tills för någon timme sedan och hon läste igenom allt jag hittills skrivit och hon gav mig hopp om att det inte var så farligt ändå. Så jag srkiver nu, och jag tror jag srkiver lite för henne. För att hon frågade vad som skulle hända och jag svarade att jag inte visste. Så jag måste skriva för att få reda på det så att jag ska kunna berätta för henne. Hon förtjänar det. Hon är en väldigt fin människa och jag är väldigt glad över att hon finns i mitt liv.
Jag lyssnar på musik också, det gör jag nästan alltid när jag skriver. Ikväll är det piano musik insiprerad av Robin Hood. Det är fint. En tekopp står placerad brevid mig snart också och jag ska nog skriva länge inatt. Det är en sådan natt idag. En sådan natt då orden vill berättas och man måste låta dem göra det för att inte förstöras.
Så jag ska skriva nu och jag tror det kommer vara skrivet för dig.

1 kommentarer

Lemon

08 Jul 2013 10:54

Får man fråga lite vad det är du skriver? Jag blir nyfiken!

Svar: Det är en berättelse som jag jobbar med nu i CampNanowrimo.
Erica

Kommentera

Publiceras ej