Somewhere lies a card unsent.

0kommentarer

Sommarn snurrar fort när vi bara snöar bort.
 
Den meningen passar väldigt bra in på mitt liv just nu. Dels för att tiden går väldigt fort och det är sommar men även väldigt bokstavligt. Vi har sådant sommarväder när man måste ha vinterjacka, mössa och vantar när man cyklar till jobbet på morgonen. Det är lite sorgligt men jag tycker om det också. Då behöver jag inte få dåligt samvete för att jag håller mig inne när jag inte jobbar även fast jag hade varit tvungen att göra det även om det vore fint väder. Jag måste om jag ska hinna göra klart väggen innan jag åker på läger om mindre än två veckor. Så allt jag gör är att jobba, måla och försöka hinna skriva någar ord. Det går inte så bra. Jag hann dock se Känn ingen sorg med syster och en väldigt fin vän i fredags och det var otroligt mysigt och fint. Ska förhoppningsvis se den på lördag igen innan jag ska på yran och se First Aid Kit. Det kommer också bli fint hur det än blir men jag vill helst se den igen. Vill lyckas starta allsång eftersom det nästan gick i fredags innan syster lyckades få tyst på mig. Det skulle varit så fint.
Egentligen har jag så mycket mer att berätta, flera inlägg som jag har tänkt ut i huvudet men inte hunnit skriva, men jag tror de får förbli där. Som det där kortet som aldrig skickades.

Kommentera

Publiceras ej