Hemma

0kommentarer

Hej hej. Är hemma igen nu fast egetnligen kom jag hem igår. Jag antar att ni undrar hur klassresan gick och den gick faktiskt väldigt bra. Var jätte mysigt och jätte kul och jätte spännande. Jag var kanske inte den bästa på allt vi gjorde men det kändes fint. Sedan på natten smög vi ut ett gäng från vandrarhemmet och gick en sväng. Resten försvann ganska fort då det regnade och blåste men jag och en av mina bästa vänner fortsatte allt längre ut i den regniga världen och var ute nästan i en timme. Det var mysigt. Staden är så annorlunda mitt på natten. Så frisk och vacker på ett helt annat sätt en på dagen, men det var nog inte något nytt.
 
Igår följde samma vän hem efter resan och vi var så trötta att det enda vi orkade göra var att äta och titta på tecknat, och det var knappt. I alla fall jag somnade några gånger. Jag vet inte om hon gjorde det också, själv sov jag ju. Men det var på något vis fint det också om man inte räknar huvudvärken jag har haft de senaste dagarna. Den var så illa att jag var tvungen att stanna hemma idag. Men nu mår jag bättre så kanske kommer jag få något gjort idag i alla fall. Är ju på tiden nu innan all tid runnit ut.
 
Jag hoppas ni har det bra och att ni förlåter mitt oregelbundna skrivande. Det är nog på tiden att jag börjar ta tag i det också.

Kommentera

Publiceras ej