Lizzy

1kommentarer

There she was my new best friend
High heels in her hands, swayin' in the wind
While she starts to cry, mascara runnin' down her little Bambi eyes:
"Lana, how I hate those guys."
- Lana Del Rey, This is what makes us girls
 
Jag har konstaterat en sak. Jag börjar bara bli mer och mer lik min pappa. Till exempel går vi båda runt med alldeles svarta fingrar nu för tiden. Visserligen är hans alltid dränkta i disel medan mina mest är täckta av kol. Men det känns bra ändå. Mina pappa är någon jag inte har ett dugg emot att vara lik för han är verkligen en sådandär fantastisk person. Men i alla fall. Det jag egentligen ville säga var nog att jag är klar med den där teckningen nu. Den på den där This is what makes us girls tjejen. Jag bestämde mig för att kalla henne Lizzy nu och att det här henne som texten handlar om.  Jag undrar om Lana tycker samma sak.
 

1 kommentarer

Rebbi

11 Jun 2013 14:48

Alltså, ermahgerd, du ritar så galet fint! <3

Svar: Åh, tack Rebbi <3
Erica

Kommentera

Publiceras ej