Snälla vänta

1kommentarer

Just nu är det jag enda jag önskar att allt bara kunde vänta på mig, samtidigt som jag vill att allt ska fortsätta för att kunna lämna allt bakom mig. Jag är så trött och stressad och totalt lugn och jag hinner inte med allt som händer.
Har haft fullt upp senaste veckorna. Skolan, musik, skolan, scout osv osv. Skulle haft scout ikväll men fick inte gå. Var tvungen att vara hemma och vila för har tydligen feber i själen. Imorgon ska jag på en klassresa som verkar vara lika kaos som hela den årskurs som ska med. Blir nog lite kul i alla fall för vi ska köra laserdome och paintboll. Jag hoppas det blir det. Sedan är det bara två veckor kvar tills jag är klar med den här hålan och den här skolan. Sedan får jag börja äsa musik på riktigt och kanske kommer jag äntligen ha tid för min cello. Känns lite vemodigt att allt snart är slut, men samtidigt kan jag inte vänta.
 
Jag borde nog packa nu. Fast jag tror jag ska gå ner på scouterna ändå. Jag mår inte bra av att sitta instängd för mina egna behov när jag vet att jag måste vara där nere.
 
Vi får se.
 

1 kommentarer

Lemon

02 Jun 2013 22:23

Känner precis likadant. Kämpa bara kämpa är allt man kan göra. Jag hoppas klassresan blir bra!

Kommentera

Publiceras ej